
Uutta vuotta odotellessa tein härkäruukun, jossa oli riisiä, naudan ulkofilettä suikaleina ja mustapekkakastiketta. Piti laittaa kasaviksiakin sekaan mutta ne unohtui... mutta todella hyvää oli näinkin :) Riisit keitin lihaliemessä ja mustapekkakastikkeessa oli puolikas mustapekkajuusto, 1dl kermaa, soitaa ja tippa ketsuppia

Jouluaattona pitää perinteisesti saada itsetehtyä riisipuuroa :)

Tässäpä vihdoin vaihtelua noille pussipastoille... kinkkukiusaus je voin sanoa että hyvää oli vaikka onkin tosi helppo ja nopea valmistaa. Tähän alitoin vielä punajuurisalaattia kylkeen ja nam :)













