
zitronin kokon-lankaa, aivan ihanaa teettä, namia ja korvikset ja muuta mitä kuvassa näkyy :)
Tuota teetä testasin äsken ja oli hyyyyväää :) Ostin edelliseltä ikean reissulta vielä teen hauduttimen ja mulla olikin tee lopussa :D Sitä teetä join tyttären nukkumaanmenon jälkeen sohvalla ja mutustin tuon suklaan, ai että oli kivaa :)
Suuri kiitos SNY:lleni jälleen! Pian saankin sitten jo tietää kuka olet...













Kommentit