
Taas yksi...

Pari servetistä tehtyä korttia:

Pari korttia... oikean puolimmainen on toiseen kertaan alemmassa kuvassa

Musta on kaunista... kuten myös yksinkertaisuus... Tässä muutama rokkari-joulukortti .)

maanantai, 18. helmikuu 2013





Ullan unelma
Rosa (käsityölinkkejä yms)
Tupun tarinoita
Viljaana
Teijan blogi
Jaanan blogi
Ihania isoäidinneliö-ideoita
Kaikki puikoissa
Muita blogeja:
Käsityöjuttuja, askarteluja ja leipomisia... mitä milloinkin :)