Voi jee voi jee... tänään mua odotti kotona yllätys kun palailin reissuiltani. Mun SNY-parini Linda oli laittanut mulle postiin kiitokseksi ihanan paketin, jossa oli Lindan itse tekemä pussukka joka oli täynnä yllätyksiä niin mulle kuin kissalleni!! Kiitos Linda, piristit suuresti :)

Laitan kuvan kunhan löydän jostakin aikaa että istahtaisin tähän koneelle... mukamas kiirettä ja aurinko paistaa ja likkaa pitää viedä ulos yms... mutta eiköhän se tästä :) Kiitos Linda vielä kerran!

Noniin, tässäpä tulee kuva :)
1621857.jpg


Sitten muuta pientä mitä olen tehnyt:

Ensin yo-kortti serkulleni
1621862.jpg
Tuostakin karvanaama-tarrasta meinas tulla kinaa mutta veljen kanssa voitettiin kina 2-1 veljen vaimoa vastaan :P

Sitten samoista papereista tehty kortti kaverilleni ja hänen tyttärelleen keillä on samana päivänä synttärit.
Elikkäs Pepille ja Hennalle. :)
1621873.jpg

Sitten samaiselle Pepille tein pienet töppöset :)
Ohje on kirjasta neuleuta kullannupulle (Erika Knight)
1621900.jpg